Wysyłka i zwroty

Sposoby wysyłki

Sposób płatnościStandardowa kwota wysyłkiBezpłatna wysyłka
Paczkomat InPost13zł0zł przy zamówieniu powyżej 100zł
Kurier DPD16zł0zł przy zamówieniu powyżej 200zł
DPD Pickup Odbiór w punkcie13zł0zł przy zamówieniu powyżej 100zł
Poczta polska POCZTEX14zł
Pobranie25zł
Odbiór osobisty0zł0 zł

Szczegółowe kwoty są podawane podczas składania zamówienia.

Czas wysyłki

Staramy się abyś otrzymał paczkę jak najszybciej.

Standardowy czas wysyłki – od 1 do 3 dni roboczych. W przypadku wydłużenia czasu wysyłki zostaniesz poinformowany o tym fakcie mailowo.

Zwrot towaru

Kiedy mogę zwrócić towar?

Towar można zwrócić bez podawania powodu. Należy tylko poinformować nas o zwrocie przed upływem 30 dni od dnia otrzymania towaru.

Czy mogę zwrócić tylko część zamówionych produktów?

Tak. Należy tylko poinformować nas o zwrocie przed upływem 30 dni od dnia otrzymania towaru.

Jak poinformować nas o zwrocie lub wymianie towaru?

W dowolny wygodny dla Państwa sposób, np. telefonicznie, mailem. Preferujemy formę mailową. Dane kontaktowe są na stronie kontakt

Na jaki adres przesłać zwrot?

Gama, ul. Rynek 18, 27-640 Klimontów

Jak zapakować zwracany towar?

Najlepiej użyć tego samego kartonu, w którym otrzymali Państwo produkty. Jeśli oryginalny karton został wyrzucony, można użyć innego dowolnego kartonu. Produkty zapakowane w karton nie ulegają uszkodzeniu podczas transportu.

Został zagubiony paragon, czy mogę dokonać zwrotu?

Tak. Paragon nie jest potrzebny do wykonania zwrotu.

Jaką firmą kurierską dokonać zwrotu?

Można wysłać dogodną dla Państwa firmą kurierską, nie trzeba tego robić w ten sam sposób w jaki paczka została doręczona. Dobrze jest natomiast podać numer telefonu: 606764569 – co ułatwi kontakt kurierowi w przypadku problemów z doręczeniem.

Czy mogę dokonać zwrotu za pomocą paczkomatów?

Tak. Przyjmujemy zwroty za pomocą poaczkomatów Inpost. Paczkomat, do którego należy wysłać paczkę to: numer: Paczkomat KTM02M ul. Żeromskiego 24, 27-640 Klimontów nr telefonu 606764569

W jaki sposób otrzymam zwrot pięniędzy?

W przypadku płatności za pomocą szybkich płatności wykonujemy zwrot na konto z którego wyszła płatność. Jeśli płatność była przy odbiorze, prosimy na nasz adres mailowy przesłać numer konta na jaki mamy dokonać zwrotu środków.